Pakistan

IFTEQAR GILANI WEDDING WITH 20YEARS GIRL

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے گوادرکرکٹ اسٹیڈیم کودنیا کا خوبصورت ترین اسٹیڈیم قراردے دیا۔ بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے گوادر کرکٹ اسٹیڈیم کے خوبصورت منظر کی تصاویر کو ٹویٹ کیا ، جس سے کچھ ہندوستانیوں نے دعوی کیا کہ ان کے اسٹیڈیم گوادر کے اسٹیڈیم سے کہیں زیادہ خوبصورت ہیں۔آئی سی سی نے اپنے ٹوئٹر پر سحر انگیز گوادر کرکٹ اسٹیڈیم کی تصاویر شیئر کی ہیں اور اس کی خوبصورتی سے متاثر ہوکر سب کو چیلنج بھی دیا ہے کہ اگر اس طرح کا کوئی اور خوبصورت اسٹیڈیم ہے تو اس کی تصاویر کو سامنےلایا جائے۔بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے گوادر کرکٹ اسٹیڈیم کے خوبصورت منظر کی تصاویر کو ٹویٹ کیا ، جس سے کچھ ہندوستانیوں نے دعوی کیا کہ ان کے اسٹیڈیم گوادر کے اسٹیڈیم سے کہیں زیادہ خوبصورت ہیں۔
گوادر میں سینیٹر محمد اسحاق بلوچ کرکٹ اسٹیڈیم کا افتتاح گذشتہ سال نومبر میں وزیر اعلی بلوچستان جام کمال خان نے کیا تھا۔
ٹی وی کی شخصیت فخر عالم نے اس کے بارے میں ٹویٹ کرنے کے بعد اسٹیڈیم کو سوشل میڈیا پر پذیرائی ملی اور آئی سی سی نے جذباتی طور پر پنڈال کی خوبصورت تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں۔
سانس لینے سے خوبصورت: آئی سی سی نے گوادر کرکٹ اسٹیڈیم کی تصاویر شیئر کیں
بظاہر ، کچھ ہندوستانی پاکستانی کرکٹ اسٹیڈیم کی تعریف کی وجہ سے رخصت ہوگئے تھے۔ کچھ لوگوں نے اس بحث کے لئے سوشل میڈیا پر زور دیا کہ ہماچل پردیش کرکٹ ایسوسی ایشن اسٹیڈیم (HPCAS) دھرم شالا میں زیادہ حسین ہے۔کرکٹ کمنٹیٹر زینب عباس کی ٹویٹ پر بھی مختلف ہندوستانیوں کے تبصروں کا سیلاب آیا ، جنہوں نے گوادر اسٹیڈیم نیو لینڈس سے بہتر ہونے کے بارے میں ان کی رائے سے اتفاق نہیں کیا۔
آئی سی سی کے اس چیلنج کے بعدد فینز کیپ ٹاون سمیت دوسرے اسٹیڈیمز کی تصاویر شیئر کررہے ہیں۔ گزشتہ روز گوادرمیں کارریلی کی نمائش کے ساتھ کرکٹ میچ بھی تصاویر وائرل ہوئیں تو اس کی دھوم مچ گٗئی ہے۔
پاکستان میں سکیورٹی حالات میں بہتری کے بعد انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی سمیت دنیا بھر کے سیاحوں کے لیے پاکستان پسندیدہ ترین ملک بنتا جارہا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *